Hiljattain sain luettua Danielle Steelin Talon ja kirja oli taas Danielle Steelin parhaita kirjoja.

Kirjassa asianajaja Sarah Anrersso¨n haluaa kunnostaa vanhan talon ja haluaa Muuttaa taloon asumaan ja palkkaa avuksi Jeff Parkerin ja pian Sarah ja Jeff rakastuvat toisiinsa mutta Sarahilla on poikaystävä mutta poikaystävä osoittautuu petturiksi ja Sarah haluaa Jeffin ja lopussa Sarah ja Jeff menevät naimisiin ja saavat pojan.  Joten Happy end loppu ihanalle kirjalle Ja Danielle Steel kuuluu suosikkikirjailijoihin olen lukenut niitä paljon Joten Danielle Steel fani olen ja tulen olemaan Ja Danielle Steelin kirjoissa kiehtoo niiden tapahtumarikkaus Sama koskee Cooksonin kirjoja. Joten Danielle Steelia olen lukenut siitä 15-kesäisestä saakka ja siitä lähtien olen lukenut Parhaita Danielle Steelin kirjoja lukenut useamman kerran  Joten Danielle Steelin kirjoja on liian vähän esillä Hömpän helmet blogissa. Mutta minä olen tarjonnut paria Danielle Steelin kirjaa esille Hömpän helmiin Mutta hömpän helmet on tauolla joten päätin perustaa Omia hömpän helmiä käsittelevän blogin. Ja niissä esittelen paljon Danielle Steelia Catherine Cooksonia Nora Robertsia Ja toivottavasti blogini saa uusia lukijoita.